ח"כ אופיר אקוניס: "האם מדברים עם סער? כן"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ אופיר אקוניס: "האם מדברים עם סער? כן"

    ח"כ אופיר אקוניס לקאהן וחכם ב"מהדורת הבוקר": "אתמול לראשונה, לפחות ב-13 השנים שאני בכנסת, הממשלה הביאה להצבעה שר וזה לא עובר". על גדעון סער: "האם אנחנו מדברים איתו? מדברים. האם היה משהו רשמי בין הליכוד לתקווה חדשה? לא. אם הדבר תלוי בי או בסיעת הליכוד יש העדפה להליכה לבחירות"

    צילום: פלאש 90
    8:15
    01.05.24
    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on המגישים תוהים: למה ממשל ביידן חושש מלחימה ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אופיר אקוניס ב"מהדות הבוקר" עם בצלאל קאהן ודוד חכם: "אין עם פלסטיני והדגל המונף שלהם הוא דגל אש"ף ולא דגל פלסטין. גם את העם הירדני המציאו משרד החוץ ומשרד המושבות הבריטי, לא השמאל הישראל. אגב, השבוע הזה לפני 55 שנה ניצחנו את אחד הניצחונות הגדולים".

    "אתמול בערב היה לראשונה, לפחות ב-13 השנים שאני בכנסת, כשהממשלה מביאה להצבעה שר שלא בתוך החבילה ברגע שמוקמת ממשלה, וזה לא עובר. הסיפור עם כלפון לא רק שהיה סיפור נכלולי אלא שחיתות ציבורית מדהימה, שח"כ ג'וב טוב כלפון. הג'וב טוב שלו התרחק ורצו להביא את הג'וב שלו לכהנא – המצובישי של גולדפרב והתרגיל המסריח מחווירים לעומת מה שקורה כאן"

    "אני רוצה לומר שסער בעצמו אמר בעצם שלא ניתן יהיה להמשיך באותה מתכונת, או דברים בסגנון שכזה מצופה ממנו לעמוד בדבריו. האם מדברים איתו? מדברים. האם היה משהו רשמי בין הליכוד לתקווה חדשה? לא. בוודאי שאדם לא ירצה לסיים את דרכו הפוליטית, ובעיקר העם היהודי לא יודע לזהות סכנה ונתלה שוב על הסיעות הערביות. אם זה תלוי בי או בסיעת הליכוד, יש העדפה להליכה לבחירות ולא להקמת ממשלה משותפת".

    "בין שבעים לשמונים אלף מתפקדי ליכוד יבואו להצביע ויחרצו את גורל חברי הכנסת, המחנה הלאומי האמיתי יכריע את הבחירות. מצביעי ימין שרובם מצביעי מח"ל שהתעצלו מלבוא להצביע מה שגרם להעלאת כוחן של המפלגות של ישראל ביתינו, מרץ ורעמ. בשבוע הראשון של חודש יוני הזעזוע הלילה יכריע את הקואליציה. מקווה שגדעון סער יעמוד בדבריו. נאה דורש נאה מקיים, בוא נראה מה הוא יעשה"



    0 תגובות